cło na samochody

Serwis wyszukanych haseł

cisco, 3com, apc, ibm system, licencje microsoft, serwer hp,

Temat: Cło z usa
kto wie jak, gdzie ,kiedy na jakiej podstawie i tak dalej policzyc clo na samochody sprowadzane ze stanow...
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=4294



Temat: Zniesiono wizy turystyczne do Kanady
unijne clo na samochody to 10% potem brytyjski vat 17,5% i tyle, no ewentualnie kilka oplat mot itd...
Źródło: forum.roadrunners.pl/viewtopic.php?t=586


Temat: Mazda w Polsce - reaktywacja
Wiele już żali wylano na tym forum na działalność IM i sytuację Mazdy w Polsce i tyleż samo słów usprawiedliwienia i zrozumienia nad tym samym problemem padło z różnych stron. Teraz natomiast kilka słów z moich własnych obserwacji ostatnich wydarzeń (a właściwie przeobrażeń) zachodzących w zakresie działalności IM. Jak wszyscy wiemy od maja b.r. cło na samochody produkowane poza UE spadło z dotychczasowych 35% do 10%. Wydawało się wielu z nas ,że nadeszły złote lata dla koncernu Mazda w Polsce - pełna gama modelowa , Mazda 2 gratis przy zakupie Mazdy6, dwustu dealerów , pięćset stacji obsługi, reklama w radio i TV, udział Mazdy w Targach Poznańskich itd. Wizje snute przez niektórych użytkowników były tyleż piękne co nierealne. I znowu słychać głosy zawodu i niezadowolenia -...
Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=3039


Temat: Mniej ASO Mazdy
Czytając często zgryźliwe uwagi na temat ASO w Polsce chciałbym byście szanowni forumowicze mieli na uwadze sytuację Mazdy w Polsce przez ostatnie 10 lat. W gwoli przypomnienia do roku 94 cło na samochody wynosiło 15% i sprzedaż Mazdy w Polsce była na drugim miejscu wśród japończyków zaraz za Toyotą a przed Nissanem ( o Hondzie np. praktycznie nikt jeszcze nie słyszał ) . Niestety w roku 94 wprowadzono zaporowe cło w wysokości 35% na samochody japońskie , natomiast na samochody z UE było stopniowo zmnieszane aż do 0 % . Takie f-rmy jak Toyota , Honda , Nissan miały fabryki w Europie i dlatego taka zwyżka cła ich nie dotknęła . Mazda...
Źródło: froum.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=2702


Temat: Cło
Czy ktos wie kiedy schodzi clo na samochody sprowadzana z zagranicy? Schodzi po wstapieniu Polski do UE czy bedzie malalo stopniowo? Bardzo mnie to interesuje bo chcialbym po zniesieniu cla kupic tani samochod z zachodniej granicy. Z gory dzikuje za odpowiedzi. PS. Prosibym takze o zamieszczenie linka(jesli istnieje taka mozliwosc), ktory potwierdzalby ifnformacje dotyczace cla. Bylem na pewnych stronach i tam pisalo, ze cla nie bedzie po wejsciu do UE, ale nie napisali kiedy...
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=120


Temat: Nowe ŁADY
Jak wszystkie gwiazdy na to wskazuja to od 1-go maja 2004 na wszystkie samochody pochodzace z krajów poza Uni Europejskiej bedzie obowiazywało jednolite cło w wysokosci 10 % wartosci netto samochodu + akcyza + VAT w wysokosci 22 %. Dotychczasowe cło na samochody wyprodukowane w krajach Uni Europejskiej nie ulega zmianie i wynosi aktualnie 0 % + akcyza + 22 % VAT. Po 1 maja nalezy sie spodziewać: - wzrostu cen na samochody z Uni Europejskiej z uwagi, ze beda importowane z lepszym wyposazeniem, - obnizki cen samochodów wyprodukowanych po za Unia o około 10 - 15 % / dotyczy to miedzy innymi samochodów z Rosji, Koreii, Japoni/
Źródło: autolada.nethit.pl/viewtopic.php?t=409


Temat: Ukraina tuning
">Mają zabójcze cło na samochody Pewnie sobie z tym radzą tak jak niegdyś u nas się to robiło. Do dziś na Allegro pojawiają się sedany sprzed 1987 roku
Źródło: sierrafan.pl/viewtopic.php?t=9180


Temat: Eksport samochodów na Ukrainę
Witam Wszystkich, Jak juz nie jeden z was mam zamiar eksportować samochody na Ukrainę. Byłem tam i znam rynek samochodowy Ukrińców, mam tam rodzine i nie małe znajomości w Tarnopolskiej i Lvowskiej milicjii. Tylko legalny interes z samoch. nie starszymi niż 8 lat. Pytanie - jakie jest cło na samochody nowe, 5 letnie, 8 letnie, strasze niż 8 lat?? - od czego liczone jest cło - od wartości na umowie czy wartości giełdowej? - jak bedzie wygladał cały przebieg ( legalny ) operacji przewozu samochodu Polska - Ukraina? Dzięki za pomoc. Lideek
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=30061


Temat: Czym mozemy sie pochwalic?
kiedyś co drugi palił ,wjebali cła na szlugi ,teraz pali mniej ludzi. jeśli idąc takim myśleniem proponuje wpierdolić takie cło na samochody ,że będą 20 razy droższe. ludzie przestaną jeździć ,będą jeździć nie liczni a później ci co nie mają samochodów wymyślą aby wszyscy nie jeździli albo pierdolną zakaz jeżdżenia całkowitego w terenie zabudowanym. przecież spaliny są niezdrowe ?
Źródło: e-nba.pl/forum/viewtopic.php?t=3935


Temat: Hyundai genesis Coupe 2010 - pogaduchy ogólnie o modelu
...celnej i tam powinni udzielic informacji na ten temat.. To ze Polska podpisala jakis tam uklad nie oznacza ze wszystkie towary zostana wolne od cla.... nie zapominajmy ze niektore przepisy rowniez celne musimy dostosowywac do UE. Clo i podatek akcyzowy to tez oddzielna kwestia i rowniez w tym przypadku zeby miec calkowita pewnosc trzeba by sie spytac w agencji celnej jak wyglada sprawa akcyzy od towarow z Korei Pld. Moim zdaniem zbyt piekne by bylo to zeby wogle zniesli clo na samochody . Pewnie w tym przypadku cos odbywa sie kosztem czegos a my tego na razie nie wiemy. Jak czego sie dowiem dam znac.
Źródło: hyundaicoupe.pl/forum/viewtopic.php?t=3088


Temat: Czemu szukacie aut w Niemczech a nie w....
">Auta ze Szwajcarii nie są obciążone żadnym cłem. a gdzie to wyczytales? szwajcaria nie nalezy do UE.wiec produkty sa oclone moze mowisz o tym ze jezeli krajem pochodzenia auta sa niemcy to nie zaplacisz cla http://www.twoja-firma.pl/artykuly/713, ... skiej.html W skrócie - Szwajcaria należy do EFTA, UE ma z EFTA umowę, na mocy której cło na samochody wynosi 0 %. Procedura celna jak najbardziej obowiązuje.
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=22189


Temat: Niestety - a może jednak z Adolfem? (Plan alternatywny)
...Wilka (niech ktos sie wypowie czy silnik od 109D <1000KM nadawalby sie ???) Natomiast produktu BMW dla Foki na pewno bysmy nie dostali dopiero pierwszy prototyp wzbil sie w powietrze o ile sie nie myle. - mozliwe wykupienie licencji na ciezkie dziala ktorych nam tak brakowalo. Ile czasu trzeba do uruchomienia produkcji np. w Czestochowie? 3) sprawa motoryzacji. Dzieki "otwarciu" granic i porozumieniom w sprawie odpraw celnych i tranzytu spadloby clo na samochody sprowadzane z Niemiec to olbrzymia pokusa dla polskich niedoszlych kierowcow. Generalnie na rok 1939 jestesmy w orbicie wplywow niemieckich olbrzymi skok (zmiana) w doktrynie prowadzenia wojny na wschodzie. Co do armii, mamy 4 brygady PMot, rozpoczyna sie ew. motoryzacja kawalerii oraz wprowadzanie karabinu Maroszka jako podstawa w wyposaazeniu zolnierza. Innych zmian nie widze. W polityce miedzynarodowej na krawedzi wojny z Rosja,...
Źródło: dws.org.pl/viewtopic.php?t=12133


Temat: Chevrolet za Daewoo
Cło na samochody z poza UE spada z 35% do 10%, ale za to na inne podskoczy.
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=175


Temat: [pr] Wiadukt nad torami w ciągu Andersa - Mickiewicza
...że oni tam mają bardzo mocno rozbudowane kampanie, które promują rower dla zdrowia, zgrabnej sylwetki itp. Nie , że ekologicznie, nie dlatego, że szybciej niż samochodem, komunikacją. Tylko jazda na rowerze to inwestycja na stare lata. By cieszyć się sprawnośćią fizyczną przez długie lata. Może właśnie to przemawia do ludzi najbardziej? Troska o zdrowie?. Z tego, co się orientuję, to dodatkowo jest tam nałożone drakońskie cło na samochody. Efekt jego jest taki, że taki np. Ford Focus kosztuje 2 razy tyle, co u nas. To, o czym pisałeś w swoim poście jest marchewką, a cło jest wielkim kijem.
Źródło: forum.zm.org.pl/viewtopic.php?t=1094


Temat: [pr] Wiadukt nad torami w ciągu Andersa - Mickiewicza
...Z tego, co się orientuję, to dodatkowo jest tam nałożone drakońskie cło na samochody... Racja zapomniałem o tym napisać. To, że samochody są bardzo drogie to podobno nic z opłatami miesięcznymi, które trzeba za nie uiszczać... Pytałem też czemu nie jeżdżą komunikacją czy bilety są tam zbyt drogie? Niestety nie wiedziała, bo nie miała przyjemności jazdy. Wszędzie tylko rowerkiem.
Źródło: forum.zm.org.pl/viewtopic.php?t=1094


Temat: Tanie auto z niemiec (stan idealny, przebieg 10.000, bezwyp)
Po wej&ciu Polski do UE cło na samochody z poza UE wynosić będzie 10% a nie jak dzi& 35%. Rosja jak wiadomo nienależy do UE i cło na ich samochody wynosi dzi& 35%. Dzi& jedynie auta z UE oraz Czech, Węgier i Słowacji nie s& obięte cłem. Natomiast co do używanych z UE po naszym tam wej&ciu to niebędzie cła i vatu. Narazie niewiadomo nic o akcyzie, ale jedno jest pewne, otóż UE wymaga aby akcyza na samochody krajowe i z reszty UE była taka sama. Jak wiadomo na...
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=181


Temat: Ukraina tuning
Mają zabójcze cło na samochody ... dlatego u nas kupi za 2000 pln, dołoży 4000 hr opłat i sprzedać musi za 10 000 hr, żeby nie stracić.
Źródło: sierrafan.pl/viewtopic.php?t=9180


Temat: chciał bym kupic auto w Niemczech po 1Maia 2004 a podat.cło
przypominam stan dzisiejszy: cło na samochody nie obowiązuje od 01.01.2003. różnica będzie w podatku VAT, jeżeli kupimy w innym kraju UE (pomijam wymogi techniczne) i tam zapłacimy podatek, to w Polsce będziemy zwolnieni z VAT-u.
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=767


Temat: jaki samochod wybrac???
.../>pomozcie mi chlopaki. jak juz wiecie na wiosne mam zamiar sprzedac mojego civiczka (. zal mi sie z nim rozstawac ale takie jest zycie. chce kupic cos w miare nowego napewno jakies coupe rok 1998 i w gore. myslalem o nissanie 200sx. i wiecej pomyslow nie mam. pomozcie mi. powiedzcie co myslicie o nissanie i przedstawcie swoje propozycje. mam na samochod ok. 40-50tys. zl. i jeszcze jedna sprawa jak wyglada teraz sprowadzanie samochodow z uni europejskiej (jakie jest clo na samochody urzywane, od czego zalezy jego wysokosc??) a jak bedzie wygladalo po wejsciu polski do uni??? wielkie dzieki za pomoc. pozdrawiam Oskar
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=49950



Form:

Menu

cisco, 3com, apc, ibm system, licencje microsoft, serwer hp,
gielda samochodowa w pruszczu gdanskim
gielda uzywanych czesci samochodowych
giełda samochodowa Bydgoszcz


Dla harmonii małżeństwa lepiej jest, gdy zgodność dotyczy cech bardziej powierzchownych, a rozbieżność cech głębszych. Antoni Kępiński (1918-1972)
Gdy leczysz rany, ból jest lekarstwem na ból. Katon Starszy
Id certum est quod certum reddi potest - to jest pewne co może być uczynione pewnym.
Epoka humanitaryzmu to epoka, w której ludzie stali się rzadsi. Ernst Jünger
Jak się nad tym zastanowić, to właściwie wszyscy najlepsi są weseli. Znacznie lepiej jest być wesołym, a poza tym to o czymś świadczy. To jest coś w rodzaju osiągnięcia nieśmiertelności za życia. Ernest Hemingway, Komu bije dzwon